.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تحویل 300 هزار مسکن مهر در کشور، تا پایان سال

وزیر مسکن و شهرسازی گفت: 300 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال به صاحبانشان تحویل می شود.

"علی نیکزاد" افزود: بیشتر این واحدها در دهه فجر واگذار می شود.
وی گفت: یک میلیون و 900 هزار واحد مسکن مهر در حال حاضر در کشور در دست ساخت است کـه از این تعداد یک میلیون و 200 هزار واحد در شهرهـای جدید و شهرهـای با جمعیت بیشتر از 25 هزار نفر، 100 هزار واحد در بافت های فرسوده و 600 هزار واحد دیگر در روستاها ساخته می شود.

نیکزاد افـزود: عـایق کاری در سقف و کف، استفاده از شیشه های دو جـداره، تفکیک کنتورهای آب، بـرق و گاز واحدها از نکاتی است که در ساخت همه واحدهای مسکن مهر رعایت می شود.

وزیر مسکن تصریح كرد: کنترل دقیق قیمت هـا در بازار یکی از عـوامل ثبات قیمت مسکن است و قراردادهای مسکن مهر سال آینده هم با قیمت امسال بسته می شود.

نیکزاد افزود: مرکز تحقیقات مصالح ساختمانی در حـال اجرای تحقیقاتی بـرای معرفی مصـالح سبکی است که کمترین میزان انرژی را مصرف کنند.

وزیر مسکن و شهرسازی گفت: تولید کنندگان مصالحی مانند آجرهای سنتی که اکنون با توافق قیمت آنها کمی افزایش یافته است باید مصرف انرژی مصرفی خود را کاهش دهند تا قیمت تولیدات بیشتر نشود.

نیکزاد افزود: افرادی کـه در محدوده بافت های فرسوده شهرها مسکن مهر بسازند به ازای هر واحد تحویلی تسهیلات با کارمزد 12 درصد دریافت می کنند.

وی گفت: تسهیلات مسکن مهر خود مالکی متوقف شده است و به جای آن بـه افرادی که زمین دارند بـرای ساخت واحد مسکن مهر بـه ازای هر واحد مسکونی 20 تـا 25 میلیون تومان تسهیلات با کارمزد 7 درصد پرداخت می شود.

وزیر مسکن و شهرسازی افزود: از بین واحدهای مسکن مهر که امسال در کشور ساخته می شود 240 هزار واحد به طور خود مالکی است.

وی گفت: دولت از پرداخت تسهیلات به این گونه افراد استقبال می کند زیرا امکانات زیربنایی پیش از این در این واحدها مستقر شده است./liv


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.07 seconds.